Bij Foto Hafo staat de klantenservice hoog in het vaandel. Ons team staat voor u klaar. Snel antwoord op een vraag? Stel hem via social media.
Wij streven ernaar om u de beste service en ondersteuning te bieden bij al uw fotografische behoeften. Ons team van deskundige medewerkers staat altijd voor u klaar om uw vragen te beantwoorden en u te helpen bij het maken van de juiste keuzes.
Onze openingstijden zijn zo ingericht dat we beschikbaar zijn wanneer het u het beste uitkomt. Of u nu ‘s ochtends vroeg, ‘s avonds laat of in het weekend hulp nodig heeft, wij staan voor u klaar. U kunt altijd contact met ons opnemen via telefoon, e-mail of het contactformulier op onze website
Maandag | 09:00 | – | 18:00 |
Dinsdag | 09:00 | – | 18:00 |
Woensdag | 09:00 | – | 18:00 |
Donderdag | 09:00 | – | 21:00 |
Vrijdag | 09:00 | – | 18:00 |
Zaterdag | 09:30 | – | 18:00 |
Zondag | 12:00 | – | 17:30 |
2e paasdag | 12:30 | – | 17:30 |
2e pinksterdag | 12:30 | – | 17:30 |
Koningsdag | |||
Hemelvaartsdag | 12:30 | – | 17:30 |
Andere feestdagen zijn wij gesloten, maar kun je nog wel online je bestelling plaatsen.
Bank: | Rabobank NL27 RABO 0314.9251.04 |
KVK nr: | 27080406 |
B.T.W. nr: | NL805854125B01 |
Als professionele fotowinkel hebben we ook een duidelijk beleid met betrekking tot privacy. We begrijpen hoe belangrijk het is om uw persoonlijke gegevens te beschermen. Daarom behandelen we uw gegevens met de grootst mogelijke zorg en volgen we strikte privacyrichtlijnen. U kunt erop vertrouwen dat uw gegevens veilig bij ons zijn.
Bij Foto Hafo is het onze topprioriteit om jouw persoonlijke gegevens te beschermen.
Wij doen ons best om de informatie die je met ons deelt veilig op te slaan en met zorg te verwerken, want jouw persoonlijke gegevens zijn alleen van jou.
Het vertrouwen van onze klanten is voor ons van het allergrootste belang. Daarom verzamelen we slechts een minimum aan informatie en alleen met jouw toestemming. We delen jouw gegevens nooit met derden.
Welke gegevens verzamelen wij:
– Bij aankoop van apparatuur kunnen wij om je ADRW gegevens vragen, deze worden gebruikt voor het terugvinden van garantiezaken of facturering
– Voor het toezenden van fotowerk, zullen wij je vragen om uw ADRW gegevens
– Op onze website verzamelen wij geen gegevens, behalve als je een bestelling plaatst, dan zullen wij om je ADRW gegevens vragen.
Na toestemming (in de winkel wordt u daar specifiek om gevraagd) gebruiken we uw emailadres voor onze nieuwsbrief
Wij bewaren uw persoonsgegevens niet langer dan voor het beoogde doel noodzakelijk is of voor de periode die bij een eventuele overeenkomst of bij wet is voorzien.
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]
Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van de klacht ontvang je van ons een bevestiging.
Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Onze klantenservice is bereikbaar via verschillende kanalen, zodat u op de manier kunt communiceren die voor u het meest comfortabel is. Of u nu liever telefonisch contact opneemt, een e-mail stuurt of persoonlijk langskomt in onze winkel, we staan altijd voor u klaar.
Onze openingstijden zijn zo ingericht dat we beschikbaar zijn wanneer het u het beste uitkomt. Of u nu ‘s ochtends vroeg, ‘s avonds laat of in het weekend hulp nodig heeft, wij staan voor u klaar. U kunt altijd contact met ons opnemen via telefoon, e-mail of het contactformulier op onze website.
Als professionele fotowinkel hebben we ook een duidelijk beleid met betrekking tot privacy. We begrijpen hoe belangrijk het is om uw persoonlijke gegevens te beschermen. Daarom behandelen we uw gegevens met de grootst mogelijke zorg en volgen we strikte privacyrichtlijnen. U kunt erop vertrouwen dat uw gegevens veilig bij ons zijn.
Als u vragen, opmerkingen of klachten heeft, horen wij dat graag van u. Ons team staat klaar om eventuele problemen op te lossen en u tevreden te stellen. We streven naar een snelle en effectieve afhandeling van klachten, zodat u weer zorgeloos kunt genieten van onze producten en diensten.
Bij Foto Hafo streven we ernaar om elke klant tevreden te stellen. We begrijpen dat er soms onvoorziene omstandigheden kunnen zijn waarover u niet tevreden bent. We willen dat u weet dat we naar u luisteren en ons best zullen doen om uw zorgen serieus te nemen en tot een oplossing te komen.
Bij Foto Hafo geloven we in transparantie en open communicatie. Daarom hebben we ook een duidelijk beleid met betrekking tot klachten. We nemen klachten serieus en zorgen ervoor dat ze op een eerlijke en rechtvaardige manier worden afgehandeld. U kunt erop vertrouwen dat uw klacht in goede handen is bij Foto Hafo.
We willen dat u zich comfortabel voelt bij het doen van zaken met Foto Hafo. Daarom streven we naar een uitstekende klantenservice en een positieve koopervaring. Ons team staat klaar om u te helpen en ervoor te zorgen dat u tevreden bent met uw aankoop.
Neem vandaag nog contact op met onze klantenservice en ervaar zelf de uitstekende service die we bieden. We staan altijd voor u klaar om u te helpen en uw vragen te beantwoorden. Bij Foto Hafo zijn we er trots op dat we een betrouwbare partner zijn voor al uw fotografische behoeften.