Als u vragen, opmerkingen of klachten heeft, horen wij dat graag van u. Ons team staat klaar om eventuele problemen op te lossen en u tevreden te stellen. We streven naar een snelle en effectieve afhandeling van klachten, zodat u weer zorgeloos kunt genieten van onze producten en diensten.
Bij Foto Hafo streven we ernaar om elke klant tevreden te stellen. We begrijpen dat er soms onvoorziene omstandigheden kunnen zijn waarover u niet tevreden bent. We willen dat u weet dat we naar u luisteren en ons best zullen doen om uw zorgen serieus te nemen en tot een oplossing te komen.
Bij Foto Hafo geloven we in transparantie en open communicatie. Daarom hebben we ook een duidelijk beleid met betrekking tot klachten. We nemen klachten serieus en zorgen ervoor dat ze op een eerlijke en rechtvaardige manier worden afgehandeld. U kunt erop vertrouwen dat uw klacht in goede handen is bij Foto Hafo.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.